KiTaSaHaBat SeLaMaNyA

Jika Anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, Anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah Anda lakukan...

Isnin, 1 Ogos 2011

debaran nenunggu hari sebagai seorang isteri~~~

pipi_gebu

masuk rini mmg genap lg sebulan aku akn jd isteri orang..warrggghhhh.....bunyi cm serius je..(takut le...)
macam2 dh aku tnye n mintak pendapat org..ade yg positif dan  negatif..huhuh..yg pling aku cuak tentang mlm pertama...OMG..mcm2 crta aku dgr..mak tolong adik!!!!...hihih..cuak weyh..pape pon nk xnk aku kne redah gak..ala..org len bley..np aku xbley kn..kn3..hihihttp persiapan lak..alhmdulillah..family byk tolong..ringan sikit beban kepala aku ni...mn xnye..ngn assignmnt lg..buku log lg..adess..mmg pnt..seb bek dorg offer diri nk tolong..thank you guys!!!!family aku mmg plan nk bt ala kadar je..lepaskan mn yg wajib je..tu kn lebih elok pd mmbazir..huhuhuh..pape pon...korg doakn yg terbaik k..muaxxhhhhh..love my becoming hubby,,,(en shamier adzrin)
hihih...ni le kad kawen aku sponsored by my bro..en hakimin bin hassa..hihih...syg anda sume..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<3