KiTaSaHaBat SeLaMaNyA

Jika Anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, Anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah Anda lakukan...

Khamis, 11 Ogos 2011

xcukup tangan bt persiapan kawin!!!

pipi_gebu


kalu xmasuk hari ni lg 2 minggu aku nk di ijabkan ...huwaaaa.....
korg taw jela life as student ni..mn nk kejar ngn stdy lg..ngn kenduri lg...arghhhh!!!!!..mmg xtkejar beb..
yg paling aku tension..aku kne bt buku cenderahati..dh le xpnh tlintas dlm hati aku pon selama ni yg aku kne bt buku sendiri gune komputer..dh le mls...aku mmg xsuke keje remeh ni..
aku gak kne g print...tampal..edit..huhuhuh..xminat nye..tp demi mnunaikan impian org tertentu..aku harungi jua..hahaha..ayat xley blah...ngeh2
itu pon blom dgr le bile mak ngadu sal umh blom kemas..hahaha..cian mak..duk runsing kt umh sorg2..maklumlah..kalu aku yg nk kemas..sape lg..mak ckp pe...."nk knduri xlame dh..tp umh cm hutan"
hahaha..sabar mak..t adik blik kite kemas same2 k...

sal hntrn lak...adesss...pon xsiap lg..sume xhias lg..hmm....sempat ke x erk/????..aku ase mmg xtido mlm aku nk settle kn benda ni...
pape pon..aku just wat yg terbaik..yg len tu serah kt Allah kn..hihihih....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

<3